تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: "این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است". DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|



ادامه مطلب ...


داستان بازی نیم قرن بعد از اتفاقات داستان نسخه ی قبل رخ میدهد و محدوده ی دستان همان جنگل های Albion میباشد . با گذشت نیم قرن از داستان نسخه ی قبل , شهر ها پیشرفته تر شده اند و یک جورایی این دوران را میتوان دوران صنعت نامید . داستان این شماره از این قرار است که شما بعنوان یک شاهزاده که به انتخاب شما میتواند خانم یا آقا باشد (در ابتدای بازی قابل انتخاب است) در قصری بزرگ زندگی میکنید و زندگی خوبی نیز دارید و بردار شما فرمانروایی Albion را در دست دارد و شما با او مشکلات فراونی دارید و در یک کلام میتوان گفت سیاست های اورا قبول ندارید . داستان بازی از جایی شروع میشود که این مخالفت بالا میگیرد و شما برای مبارزه با سیاست هایش از قصر به همراه دو نفر (خدمتکارتان و مربی رزمیتان) فرار میکنید و به دنبال متحد کردن گروه های نظامی منطقه ی Albion میروید . داستان بازی دارای هیجانات و پتانسیل بالایی برای خلق یک آثار سینمایی است . که این موضوع همان ابتدا خود را نشان میدهد .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|



ادامه مطلب ...


نام بازی: Diamond Dan RIP-Unleashed
پلتفورم : pc
ژانر: سه بعدی /۳D Platformer
سال انتشار: ۱۱/۰۱/۲۰۱۱
نوع  فایل : سی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: نامشخص

حمایت توسط : نامشخص
درجه بندی سنی : +۷
قابلیت آنلاین:ندارد

همیشه بازی ها فانتزی با شخصیت های فانتزی در حالی که داستان فانتزی ندارند طرفداران بسیار را در سر تا سر دنیا دارند.بازی ای که امروز قصد معرفی و ازائه ان را داریم Diamond Dan RIP نام دارد که یکی از موفق ترین بازی های موجود در این سبک میباشد.این بازی در تاریخ ۱۰ ژوئن سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد و خیلی ها را شگفت زده کرد.از این حیث میگوییم شگفت زیرا بازی حجم فوق العاده کمی دارد و از سوی دیگر این بازی به شدت معتاد کننده میباشد.همان طور که از عکس این بازی مشخص میباشد شخصیت فانتزی و اصلی بازی یک باستان شناس میباشد . باستان شناسی که  معتقد میباشد که میتواند مشک ها و مسائل را توسط خودش حل کند.او به کشف معابد باستانی  با گنجینه های بسیار می پردازد…..!!!  نمای دوربین در این بازی کاملا متفاوت از آن چیزی هست که ناکنون دیده اید.با نگاه کردن به عکس هایی که در ادامه مطلب قرار دادم این قضیه کاملا روشن میباشد. در این بازی شما باید به این باستان شناس !!! کمک کنید تا گنج های خود را بدست آورد. بازی دارای موسیقی متن بسیار جالبی میباشد که دقیقا به بازی می آید.در این بازی شما ترفند های بسیاری را یاد میگیرید.البته نه با راحتی آب خوردن…!!! این بازی دارای ویژگی های خاصی میباشد که در زیر عنوان شده اند:
۱-این بازی با پیچ و تاب فرآوان شما را وابسته به خود میکند
۲-هدف شما در این بازی جمع آوری هر چه بیشتر امتیاز ها میباشد
۳-مراقب باشید در دام تله های مخفی نیفتید.
۴-با پیشرفت مراحل شما میتوانید به ۴ مکان مختلف تغیر مکان بدهید: ایران – اینکا – گوتیک و یک محل مخفی دیگر !!!

دریافت بازی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...



لینک دانلود تصحیح شد + کرک سالم

نام بازی: Test Drive Unlimited 2
پلتفورم : pc
ژانر: مسابقه ای - شبیه سازی.
نوع انتشار: عادی(مجاز)
سال انتشار: Feb 08,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر: Atari
نوع فایل: ISO
توسعه یافته : Eden
درجه بندی سنی : +3

شما با شاهکار دیگری از بازیهای سال 2011 مواجه هستیدنام این بازی Test Drive Unlimited 2 میباشد که توسط کمپانی  آتاری منتشر و توسط Eden ساخته و حمایت شده است.ژانر این بازی به سبک بازی های مسابقه ای سه بعدی و شبیه ساز میباشد.در ادامه به نقد بازی میپردازم. شاید کسی باور نمیکرد بازی به سبک مسابقه ای رانندگی از بازی فوق العاده NFSHotPurSuit که در سال 2010 منتشر شده پیشی بگیرد.این بازی به حدی زیبا بود که حتی تریلر های آن آمار دانلود بالایی داشت.اما این تفکرات یواش یواش باید دور ریخته شوند.زیرا شما با یک بازی شاهکار 2011 روبه رو هستید.بازیای که به جرات میتوانم بگویم از لحاظ فراگیری در رتبه نخست قرار خواهد گرفت.اگر سازندگان NFSHotPurSuit میخواهند دوباره بر راس این سبک بازی قرار گیرند باید ترتیبی اتخاذ نمایند تا بازی از این یکنواختی خارج شود...!!! نسخه قبلی بازی Test Drive Unlimited 2 توانست رضایت خاطر بسیاری از گیمر های دنیا را به خود جلب نماید.البته بیشتر انتقاد ها بر روی گرافیک ان بود به طوری که در نسخه دوم Test Drive Unlimited 2 تمام این موارد رعایت شده است.یکی از مزیت های بازی Test Drive Unlimited 2 این میباشد که بازی شما را محدود به قسمتی از بازی نمی کند.در حقیقت میبتوانید در هر جایی و با هر کسی مسابقه ای را ایجاد کنید و امتیازات خود را افزایش دهید.این درست بر خلاف آن چیزی میباشد که ما در بازی NFSHotPurSuit میدیدیم!!! در اکتبر 2010 بود که کمپانی آتاری اعلام کرد نسخه دوم بازی Test Drive Unlimited 2 توسط کمپانی Eden Gamesدر حال ساخت میباشد.البته بعضی از قسمت ها ی این بازی تقلیدی از سری بازی های نید فور اسپید میباشد...مثلا اینکه شما برای پیشرفت مراحل احتیاج به امتیازاتی دارید که باید آن ها را به هر نحوی شده بدست آورید.البته منظور من تقلید موضوعی میباشد در حالی که کارهایی که شما برای بدست آوردن امتیاز در این بازی باید انجام دهید کاملا متفاوت از بقیه بازی ها میباشد.گیم پلی بازی عالی میباشد.تاثیرات محیطی یا همان فیزیک بازی باز هم عالی میباشد.نمونه ای از فیزیک خوب را در بازی NFSHotPurSuit مشاهده کرده اید.همچنین فیزیکی در این بازی وجود دارد...!!!خیلی جالب است بدانید این بازی در قسمت آنلاین حرفی برای انتقاد ما باقی نمیگذارد.به طور همزمان میتوانید با 8 نفر آنلاین بازی کنید.البته باید منتظر باشید تا کرکی مناسب برای قسمت مولتی توسط هکران محترم !!! ارائه شود...

دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


 

 


نام بازی: Silent Hunter 3
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه ساز زیر دریایی /Submarine Sim
سال انتشار: 2005
نوع  فایل دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Ubisoft
نوع فایل: ISO
توسعه یافته : Ubisoft Romania
حالت های بازی : Single player, multiplayer
درجه بندی سنی : T

Silent Hunter 3 یک بازی عالی به سبک شبیه سازی میباشد که در سال 2005 توسط کمپانی یوبی سافت منتشر و حمایت شد.این بازی در سال 2005 گیکر های زیادی را به علت متفاوت بودن موضوع به خود جذب کرد. Silent Hunter 3از جمله بازی هایی بود که انقلابی جدید در سبک بازی های استراتژیک بوجود آورد.یعنی به عنوان الگویی شد برای سازندگان بازی ...!!!در بازی Silent Hunter 3 شما تجربه ای خاص و خاص تر در جنگ جهانی دوم را کسب خواهید کرد.در این نسخه از بازی شاهد سه بعدی بهتر هستیم.در حقیقت هر چند که موتور گرافیک بازی بهبود یافته است اما خیلی ها معتقدند تفاوت چندانی در گرافیک نسخه سوم نسبت به نسخه های قبل احساس نمیشود. شما در این بازی تنها با ناو شکن و زیر دریایی سر و کار دارید و دیگر هیچ !!! بازی Silent Hunter 3 گرافیک نسبتا مطلوبی دارد .شاید اگر امتیازی را که این بازی از سایت گیم اسپات گرفته است شما را دچار تعجب کند اما بدانید که این بازی 8.9 از ده را گرفته است.این امتیاز از آنجا تعجب بر انگیز میباشد که به عنوان مثال بازی ای مانند call of duty black ops با آن همه عظمت و زیبایی امتیاز 9 از 10 را کسب کرده است.پس بازی Silent Hunter 3 یک بازی معمولی نمیباشد.جالب است امتیازی را که منتقد سایت گیم اسپات داده است را بدانید.این منتقد به این بازی امتیاز کلی 8.9 را داده است.همچنین گیمر ها به این بازی امتیاز 9 را داده اند.در کل با توجه به این امار و ارقام میتوان نتیجه گرفت  Silent Hunter 3 بازی ای هست که شاید هنوز روی دست ان نیامده است.یکی از نقات قوت بازی Silent Hunter 3 داشتن حالت مولتی میباشد.به طوری که شما میتوانید توسط کرک موجود به راحتی و رایگان آنلاین بازی کنید.مطمئنم برای علاقه مندان به بازی های انلاین تجربه ای نو خواهد بود.آن چه که شما در این بازی شاهد ان خواهید بود  همان چیزی است که شما در عالم واقعیت خواهید دید. شما و فرمانده هان در این بازی باید از روحیه خستگی ناپذیر برخورداد باشند تا بتوانند موانع روبه رو با تمام قوا و البته با هوشیاری کنار بگذارند.

دانلود بازی Silent Hunter 3 در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Shank نام شخصیت اول بازی است. او یک گاوچران حرفه ای است . عده ای از خلاف کاران مکزیکی به وی نارو زده و مشکلات بسیاری را برای وی به وجود آورده اند. اما همکنون وقت انتقام است. Shank همه چیز را رها کرده است و هدفی جز انتقام ندارد. او سراپا خشم و کینه است. او تصمیم دارد از کوچکترین این افراد شروع کرده تا به رییسشان برسد و تک تک آنها را از دم تیغ بگذراند. همان طور که می بینید داستان بازی بسیاری کلیشه ای است و هیچ گونه فراز و نشیبی ندارد. شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که Marianne Krawczyk نویسندگی این عنوان را بر عهده دارد. وی کسی بود که در نوشتن داستان سری خدای جنگ هم دست داشت.
اما هیچ کدام این حرف ها دلیل بر بد بودن داستان بازی نیست و داستان Shank از جمله عواملی است که شما را به ادامه بازی ترقیب می کند.
روایت بازی نیز در نوع خود خوب است و می توان آن را قابل قبول دانست. هسته اصلی روایت داستان بر پایه دموهای بین بازی است. این دموها که با پیشروی در مراحل برایتان نشان داده می شوند در نوع خود بسیار جذاب اند. در مورد شخصیت پردازی کارکترها نیز می توان گفت شخصیت پردازی قابل قبولی را شاهد هستیم. و مخصوصا خوده شنک از شخصیت پردازی خوبی برخوردار است و تا مدتی شما با او رفیق خواهید شد. از جمله نقاط ضعف این بخش این است که اشاره ای به حوادثی که در گذشته برای کارکتر ها افتاده نمی شود و به همین علت برخی نقاط داستان تاریک می مانند.


shank cover دانلود بازی بسیار زیبای Shank

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


اینبار دانلودستان یک بازی کامپیوتر کم حجم اول شخص تیر اندازی ساخته شده در سال ۲۰۳۳ را به اشتراک گذاشته که در زمان خود طرفداران بسیاری داشته و هنوز هم از هیجان و جذابیت بازی کم نشده است. این بازی جنگی که با سوار شدن بر یک ماشین بسیار قدرتمند به نبرد با دشمن می روید، نیاز به سخت افزار های بالایی برای اجرا ندارد و به راحتی بر روی رایانه شخصی با یک رم و گرافیک متوسط اجرا میشود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود نسخه کم حجم شده بازی به سمت مرگ – Dead to Rights

بازی Dead to Rights، داستان پلیس جوانی با نام Jack Slate است که دشمنانش پدرش را به قتل رسانده اند و وی جدا از پرونده های اداری پلیس خود شخصاً در سبب انتقام و خونخواهی پدرش از قاتلین است. شما طی این بازی پرهیجان به خوبی معنای نفرت، انتقام و خیانت را خواهید چشید. فیلم نامه قدرتمند و سینمایی بازی در سال ۲۰۰۳ نقطه قوت آن از دیدگاه بسیاری منتقدان بازی های رایانه بوده است.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


MX vs. ATV Reflex

دانلود بازی زیبای MX vs. ATV Reflex 2010 + کرک

*** نسخه مخصوص دانلود - کم حجم شده R.G. Catalyst ***

MX vs. ATV Reflex عنوان نسخه جدید پرفروش ترین سری مسابقات رانندگی خارج از جاده (off-road) این بازی ها می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Rainbow Studios طراحی شده و نسخه PC آن پس از مدتها انتظار توسط کمپانی نام آشنای THQ در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۱۰ برای علاقمندان این سری بازی ها منتشر گردید. سرعت در تصمیم گیری دراین بازی مهیج و زیبا حرف اول را می زند، برای پیروزی در مسابقات این بازی بایستی خیلی سریع فکر کنید، تصمیم بگیرید و بهترین عکس العمل را انجام دهید! عبور از میان رودخانه ای پرتلاطم، زمین های باتلاقی صعب العبور و حرکت در میان تپه های شنی بیابانی هنگامی که ناهمواری های پیش روی شما با گذر از هر پیچی تغییر می یابند بسیار مهیج و سرگرم کننده خواهد بود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود بازی Spiderman 2010

دانلود بازی Spider-Man: Shattered Dimensions 2010 + کرک

*** نسخه مخصوص دانلود - کم حجم شده ***

داستان بازی:
میستریو که در کمیک های اسپایدر من قبلا معرفی شد به دنبال لوح گرانقدر میگشت که اسپایدی شوخ و بانمک ظاهر میشود و جلو هدف او را میگیرد طی چند درگیری بین آنها اسپایدی نا خواسته مشتی بر وسط لوح قرار میدهد که لوح را به چند قسمت تقسیم میکند همان لحظه میستریو با خنده ی تمسخر آمیزی محیط بازی را ترک میکند و حال اسپایدی و مادام وب تنها میمانند این شخص به اسپایدی میگوید که نام این لوح لوح نظم و آشفتگی هست و نظم دنیا به آن شی گرانبها بستگی دارد و اکنون بین چهار مرد عنکبوتی در چهار زمان مختلف تقسیم شده و...
کل داستان بازی در مرحله ی اول و مرحله ی آخر وجود دارد و بقیه ی مراحل مشغول گیم پلی وغول های سرسخت هستید که بسیار به داستان ضعیف بازی لطمه ی بزرگتری میزند
نحوه ی طراحی مراحل از نظر این بنده اصلا خوب کار نشده و نحوهی (غول بازی )دیگر از بین رفته است و خیلی قدیمی شده است اما بازی Spider-Man: Shattered Dimensions از این حالت استفاده کرده که بسیار آزار دهنده است شما باید در هر مرحله غول های فوق سرسخت را چندین بار شکست دهسد که شاید باز هم به داستان و گیم پلی ضربه وارد کرده است
کاکتر های بازی هم بسیار خوب کار شده اند و میتوانید بد جنس بودن و پلید بودن غول هارا کاملا حس کنید و میتوانید جدیت را در صورت spider man noir و شوخ طبعی را میتوانید در صورت spider man amazing ومیتوانید بد شانس یودن را در صورت sphder man 2099 وخشمگین بودن را در صورت spider man ultimate حس کنید و میشود گفت کراکتر ها بسیار خوب کار شده اند

بازی Spider-Man: Shattered Dimension  نسبت به نسخه های قبل خود پیشرفت های زیادی داشته و شاسد مشکلات آن وجود غول در هر مرحله و داستان ضعیف آن است و مقداری خسته کننده است

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


بازی Harry Potter and the Deathly Hallows

دانلود بازی Harry Potter And The Deathly Hallows Part 1 + کرک

*** نسخه برتر و بهنیه شده Razor 1911 ***

هفتمین حلقه از سری جنجالی هری پاتر بالاخره بر روی نمایشگر ها قرار است به نمایش در آید. جایی که سه قهرمان داستان به جای ورود به هاگوارتز به سرزمین هایی نا اشنا می روند تا در پی راهی برای از بین بردن ولدمورت پیدا کنند. بازی ویدیویی هری پاتر و یادگاران مرگ دیگر سیر داستان بازی های پیشین را که اکثرا مشابه بودند را نخواهد داشت هری پاتر به همراه دوستانش در محیط وحشی برون در صدد افزایش قدرت و یادگیری افسون ها و جادو هایی بر آمده اند تا در مقابل خطراتی که با آنها قرار است مواجه شوند. بتوانند مقابله کنند تا زنده بمانند و جان سالم به در ببرند. بازی سوم شخص شوتر هری پاتر این بار با تک سلاح جادویی هری پاتر و البته افسون ها و جادو های مختلفی که از ان شلیک می شود ه گیمر موقعیت های اجرای جادو های تهاجمی و دفاعی جدیدی را فراهم کرده.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/9/Medal%20OF%20Honor%202010/Medal_of_Honor_2010_cover.jpg

اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد تا یکی دیگر از بازی های فوق العاده زیبا و محبوب دنیای کامپیوتر را برای شما دوستان عزیز و برای تلفن های همراه شما عزیزان ارائه نماید. بازی فوق العاده زیبا و مهیج Medal OF Honor 2010  یا همان مدال افتخار که مدت زمان اندکی از ارائه ی نسخه ی جدید آن می گذرد با داشتن سبک بسیار زیبا و اکشن خود باز هم تحول عظیمی را در دنیای بازی و بین علاقمندان به بازی های کامپیوتری ایجاد نمود. اما نکته ای که در این بازی سبب هیجان و تعجب بسیاری از ایرانی ها شد حضور یک فرد ایرانی در ساخت این بازی فوق العاده زیبا بود که سبب شد تا علاقمندان ایرانی بیش از پیش به این بازی علاقمند شوند. رامین جوادی که پیش از این نیز در فیلم ها و سریال های معروفی همچون فرار از زندان، بت من، مرد آهنین، آستانه، فلش فوروارد و … به آهنگ سازی پرداخته است این بار نیز با ارائه ی آهنگ های زیبا در این بازی سبب شد تا این بازی به یکی از پرفورش ترین بازی های سال تبدیل شده و علاقمندان بسیاری پیدا نماید. اکنون شما دوستان عزیز می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت کاملا رایگان در ۳ سایز و برای دو سری از گوشی های سیمبیان یعنی سری ۶۰ ورژن ۳ و سری ۶۰ ورژن ۵ و همچنین گوشی های جاوا  از سایت  دانلودستان نمایید.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./game-pc/3/Portable%20Sky%20Track%201.0.1/Portable%20Sky%20Track%201.0.1.jpg

اگر اهل بازی های مسابقه ای رالی باشید حتما از ریتم ساده و یکنواخت این بازی ها و رانندگی در اتوبانها و جاده های تکراری با ماشین های معمولی خسته شده اید؛ امروز می خواهیم شما را در وب سایت کمیاب انلاین با بازی آشنا سازیم که شما را به دنیای فوق العاده ای از نژادهای آینده خواهد برد. بازی فوق العاده زیبا و بی نظیر Portable Sky Track یک بازی رالی جالب می باشد که با طراحی سه بعدی و فوق العاده زیبا می تواند شما را ساعات متوالی پشت کامپیوتر سرگرم کند. سرعت دیوانه وار و رقبای خطرناک هر کاربری را جذب این Game می کند؛ در این بازی کامپیوتری  خبری از جاده های معمولی نیست و شما می توانید با یک ماشین از آسمان، آب و حتی زیر زمین نیز برای بردن مسابقه حرکت کنید؛ ولی باید بدانید که حرکت در این مسیر ها همواره خطراتی برای شما خواهد داشت که رقبای شما آنها را برای از بین بردن شما ایجاد خواهد کرد.در این بازی ماشین سواری رالی ابتدا خودروی خود را انتخاب می کنید و سپس تعمیرات و تغییرات خود را بر روی آن اعمال می کنید و سپس نوبت به انتخاب آهنگ هایی می رسد که در طی انجام مسابقه می خواهید پخش گردد و سپس رقابت دیوانه وار شما شروع خواهد شد. همیشه مراقب موانعی که در طی مسیر خواهید دید باشید تا باعث منحرف شدن شما از مسیر نگردند و بتوانید گیم را به نفع خود به پایان ببرید و درآمد بیشتری کسب کنید و به ماشین های بهتر و امکانات بهتر بازی برای ماشین سواری بهتر دسترسی پیدا کنید. این گیم هیچ محدودیت سنی نداشته و برای تمام سنین جذابیت خاص خود را خواهد داشت. بازی Sky Track به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نداشته و به صورت پرتابل (بدون نیازبه نصب) می باشد که یکی از محسنات این بازیست.

سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی :

* ویندوز: XP/Vista/7
* آداپتور گرافیکی: DirectX 9
* پردازنده: ۱.۷ گیگا هرتز
* رم: ۲۵۶ مگا بایت



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./game-pc/3/Blade%20Of%20Darkness/Blade%20Of%20Darkness_www.lxl.ir.jpg

اگر خواستار یک بازی مهیج و اکشن با کیفیت سه بعدی هستید توصیه میکنیم این بازی را از دست ندهید همین الان میتونید این بازی روبه صورت تک پارت لینک مستفیم lxl دریافت کنید.
ال ایکس ال  بار دیگر بازی بسیار مهیج و جذاب را به صورت کاملا رایگان که در کمتر سایت ایرانی‌ شبیه به آن را می‌توان پیدا کرد،برای شما عزیزان فراهم کرده است.این بازی که از کیفیت بالای سه بعدی برخوردار است،شما را در یک ماجراجوی در جهان فانتزی قرار میدهد،گیمر باید از طریق سفر‌های زیر زمینی‌،برج‌های عظیم و قلعه‌های یخ زده به دشمنان که اکثرا اژد‌های قوی هستند برسد و با تجهیزات و وسایلی‌ که در اختیار دارد با آنها مبارزه کند.مبارزه‌ها در مناطق خاص و باور نکردنی اتفاق می‌افتد و شما میتوانید با شخصیتهای از قبیل(شوالیه ها،سرباز های حرفه ای ،…)که در اول بازی انتخاب میکنید به جنگ با دشمنان خود بروید.گیمر میتواند علاوه بر خود هم رزمانی در کنار خود داشته باشد که بهتر از پس دشمنان برآید،گیمر برای اینکه از پس دشمنان بر آید میتواند از بیش از ۸۰سلاح،شمشیر و حرکت‌های رزمی خود استفاده کند.

مراحل سخت و نفس گیری در انتظار شماست،و باید با حرکت‌های نمایشی و ابتکار عمل دشمنان را نابود کنید.



ادامه مطلب ...


بازی کم حجم و جذاب Sven 004 را برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا محصول شرکت Mobile Scope می باشد که این بازی زیبا به صورت مولتی اسکرین برای تمامی سایز صفحات تولید کرده اند که هم اکنون می توانید از سایت بزرگ دانلودستان دریافت کنید .

 

http://dl.lxl.ir/mojtaba./data/13/1/Sven%20004/even.jpg



ادامه مطلب ...


یکی دیگر از بازی های پاکت پی سی را برای شما قرار داده ایم که این بازی نسخه ی جدیدی از بازی The A Team می باشد که با گرافیکی بالا و حجمی مناسب تولید شده است که می تواند شما را بسیار سرگرم خود کند این نسخه از بازی The A Team. v1.3.5 نام دارد که هم اکنون می توانید از ال ایکس ال دریافت کنید و لذت ببرید .

 

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/1/The%20A%20Team/The-A-Team-v1.3.0-PPC-Game.jpg



ادامه مطلب ...


بازی جدید و بسیار زیبایی برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا Psarakia. v1.4 نام دارد که با داستانی بسیار جذاب و گرافیکی خوب در حجمی مناسب برای پاکت پی سی تولید شده است که هم اکنون می توانید از سایت بزرگ دانلودستان  دریافت کنید و لذت ببرید .

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/1/Psarakia.%20v1.4/Psarakia-v1.4-PPC-Game-%5Bwww.lxl.ir%5D.jpg

 

قابل اجرا بر روی :

Pocket PC Windows Mobile 6.5
Pocket PC Windows Mobile 6.1
Pocket PC Windows Mobile 6.0
Pocket PC Windows Mobile 5.0
Pocket PC WVGA resolution (fullscreen 800×480 480×800)
Pocket PC VGA resolution (fullscreen 640×480)
Pocket PC Square VGA resolution (480×480)
Pocket PC Square QVGA resolution (240×240)
Pocket PC WQVGA resolution (400×240 240×400)
Pocket PC Square 320×320 resolution
Pocket PC QVGA resolution (320×240)
Pocket PC QVGA resolution (240×320)
Pocket PC 3D Accelerator (Axim x50v/x51v)



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/3/Poker%20Pop/poker-pop.jpg

بازی جذاب و زیبای دیگر با فرمت جاوا برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا Poker Pop نام دارد و توسط شرکت معروف Glu Mobile و در سایزهای ۱۲۸×۱۶۰ , ۱۷۶×۲۰۸ , ۱۷۶×۲۲۰ , ۲۴۰×۳۲۰ تولید شده است که هم اکنون می توانید از سایت بزرگ lxl  دریافت کنید و لذت ببرید .



ادامه مطلب ...


بازی جدید و بسیار زیبایی برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا Star Trek نام دارد که با گرافیکی بسیار بالا و مخصوص سیمبیان سری ۶۰ ویرایش ۳ تولید شده است که هم اکنون می توانید از سایت بزرگ ال ایکس ال دریافت کنید و لذت ببرید .
http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/3/Star%20Trek/Star%20Trek.jpg



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان